nilsson skrev:nee... inte än.. Jag går och spånar lite.. måste ha pengar till Tjeckiensen så blir det ju körkort efter jul ngn gång med... så jag vet inte när det bli

Mikael skrev:Har man en bräda man är nöjd med finns de väll ingen anledning att förändra den mellan åren? Nu har jag ingen anning om Gator eftersom jag inte har testat dem utan kör Liquid Force själv men jag tror de är kanon för en mellan åkare... Dessutom tror jag olika brädor/märken passar olika personer, annars hade väll alla pro kört på en o samma bräda?

Skalman skrev:Hej!
Är det verkligen någon som på dina kurser testat 2010 års Gatorboard? Hur ser man skillnad på 2010 års och 2009 års modell på gatorboard? för grafiken är ju samma 2010 som 2009???
Lite trist om man betalar för en 2010 och så får man en 2009 års modell av wakeboarden, snacka om att luras.
Jag har provåkt deras wakeboards och är possitiv till dem, de har även häftig grafik.
Jag skulle nog hellre köpa en Liquid Force än en Gator iallafall om jag fick en 2010 års Liquid force och en 2009 års gatorboard för samma pris.
Att de skulle sluta göra wakeboards vore ju trist. så skall bli spännande att se deras 2011 års utrustning.
Tack o hej, leverpastej

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst